Wil je meer weten over Doe Duurzaam, nieuws aanleveren, samenwerken of een promotie doen? Dat kan! Doe Duurzaam heeft een maandelijks uniek bereik van meer dan 22.000 paginabezoeken. Doe Duurzaam richt zich op de doelgroepen duurzame voorlopers en pragmatici. Deze doelgroepen zijn gedefinieerd door onderzoeksbureau Motivaction voor RVO.

Podcast over duurzaamheid

De Podcast over duurzaamheid is een goed beluisterde podcast rondom diverse thema’s over duurzaamheid. De insteek is praktisch (‘wat kun je nú doen’) en heeft meer dan 2.500 actieve luisteraars per aflevering. Er zijn ruim 2.000 luisteraars op de podcast geabonneerd. Daarnaast worden de artikelen rondom de aflevering goed gevonden in Google en gewaardeerd door luisteraars en bezoekers. Gemiddeld wordt 83% van de afleveringen afgeluisterd en de gemiddelde luistertijd bedraagt ruim 32 minuten.

Nieuwsbrief over duurzaamheid

In de Nieuwsbrief over Duurzaamheid ontvangen een kleine 1.000 mensen actuele ontwikkelingen en initiatieven op gebied van duurzaamheid in de inbox. Naast het beschrijven van de meest recente ontwikkelingen, biedt de inhoud ook handelingsperspectief. De mailings worden door 74% van de ontvangers geopend.

Thema’s Doe Duurzaam

Op doe-duurzaam.nl belichten we de volgende thema’s:

  • Duurzaamheid en wonen
  • Duurzaamheid en voeding
  • Duurzaamheid en consumeren
  • Duurzaamheid en mobiliteit
  • Duurzaamheid en vakantie

Doe Duurzaam is opgericht door Aljo Hartgers. Zijn leven staat voor een groot deel in het teken van duurzaamheid. Naast Doe Duurzaam is Aljo eigenaar van podcastproductiebedrijf De Podcasters en is hij freelance contentstrateeg voor duurzame merken. Ook Danny Oosterveer werkt mee aan dit platform. Als inhoudelijk expert duurzame energie en automatiseringen weet hij als geen ander techniek aan duurzaamheid te koppelen. Danny is digital marketeer en werkt voor diverse organisaties.

Samenwerken met Doe Duurzaam

Je kunt met Doe Duurzaam samenwerken! Denk aan een de opname van een podcast voor jouw duurzame bedrijf, een (individuele) persreis, persevents, premières, reviews van producten, winacties et cetera. Wij hebben ruime ervaring met al deze vormen van samenwerken. Vul onderstaand formulier in, dan nemen we contact met je op.

Meerdere antwoorden zijn mogelijk

In de media

Danny Oosterveer vertelt in Nieuwsuur over dynamische energietarieven.

Aljo Hartgers via DPG in het AD en op nu.nl

Artikel AD via DPG Branded Content met Aljo Hartgers
Link naar artikel

Perskit

• Download het logo en Podcast Artwork van Doe Duurzaam in hoge resolutie.

Logo Doe Duurzaam
Logo Doe Duurzaam (.png-bestand)
Logo Podcast over duurzaamheid
Artwork Podcast over duurzaamheid